Sauna og badning
Vi bader fra stranden øst for molet i selve lejet. Vores Sauna er opstillet i klitten ved nedgangen til molen. Det er en brændefyret Sauna med plads til ca. 12 personer.
For at give vores medlemmer mulighed for at planlægge badning og sauna-anvendelse, har vi en planlægningskalender, hvor medlemmer tilkendegiver deres forventede badetider og deres besøg i saunaen, men mest brugt er vores APP til mobiltelefonen, hvor medlemmer kan kommunikere omkring sauna anvendelse og optænding.
Vi er i dag ca 450 medlemmer.  Der er pt. endnu ikke nogen venteliste eller andre restriktioner. Vi har i 2022 startet et projekt der skal resultere i ny og større sauna indenfor de næste par år. Vores sauna er opstillet i perioden 1. september til 30. april.